Velkommen til Sri Sri Ayurveda!

Generelle vilkår

Betingelser

Salgs- og leveringsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra srisriayurveda.no til våre kunder. For å handle på srisriayurveda.no, må du være fylt 18 år. For å gjennomføre et kjøp på srisriayurveda.no må du registrere deg som kunde. Kundekontoen oppretter du underveis når du foretar ditt første kjøp. Registreringen krever at du har en gyldig e-postadresse.

 

Priser 

Alle priser er i norske kroner og er oppgitt inklusive merverdiavgift, skatter og avgifter og til enhver tid gjeldende priser på bestillingstidspunktet. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen gjennomføres, inkl. avgifter, gebyr og leverings-kostnader. Vi forbeholder oss retten til å endre priser. 

 

Forbehold 

I vår nettbutikk selger vi kun produkter som er godkjent for salg her i Norge. Kvalitet er det aller viktigste kriteriet når vi velger ut produkter til vårt sortiment. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenester på siden.

Vi tar ikke ansvar for feil bruk av produktene. Følger du anbefalingene som står på produktene, vil du ved normal bruk ikke oppleve noen bivirkninger. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel! Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.

 

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Ekspedering av ordre

Når ordren er lagt i handlekurven og godkjent, vil ordren umiddelbart bli registrert hos oss. Når vi mottar bestillingen din, vil vi automatisk sende en ordrebekreftelse til e-postadressen du har oppgitt. 

 

Levering

Du vil normalt motta varen(e) du har bestilt hos oss innen 3-8 virkedager etter at vi har registrert ordren din. Dersom det er tomt for en vare, skal du få beskjed om dette.

Etter at du har mottatt leveransen, bør du undersøke om varene er i samsvar med ordrebekreftelsen, om varene er blitt skadet under transporten, eller om varene ellers har feil eller mangler. 

 

Frakt

Levering av bestillingen skjer gjennom Posten/Bring. Postens leveringstid vil være 1-5 dager, avhengig av hvor i Norge du bor. Med en gang du har mottatt ordren, bør du undersøke varen for eventuelle feil eller mangler, og melde fra til oss dersom den er skadet. Fra tid til annen kan en levering bli forsinket pga. hendelser utenfor vår kontroll. Vi fraskriver oss ansvaret for slike forsinkelser som kan skje hos tredjepart/leverandør.

Vi gjør oppmerksom på at Postens hentefrist er 14 dager. Du har ansvaret for å hente pakken din innen 14 dager etter ankomst – ellers vil den bli sendt i retur til oss. I så fall vil vi sende deg en ekstra faktura på kr. 250,- (inkl. mva.). Beløpet utgjør kostnadene våre i forbindelse med ekspedering av bestillingen (herunder plukking av vare(r), emballering, pakking, standard frakt og returfrakt).

Vi tilbyr gratis frakt på ordrer over kr. 700.

 

Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunktet den blir sendt fra oss til kunden. Du kan velge mellom to ulike betalingsmåter: VISA eller MasterCard. Dette er naturligvis 100% sikkert og du som kunde er helt trygg.

 

Kortinformasjon 

Når du handler hos Art of Living Norge AS blir betalingen behandlet av DIBS AS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

 

Personopplysninger

Art of Living Norge AS behandler persondata i henhold til Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelige for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

 

RUTINER FOR RETUR AV VARER

Avbestilling 

Ved avbestilling må du gi beskjed så snart som mulig, på telefon eller via e-post. Dersom du bekrefter avbestillingen før varen er sendt fra lageret vårt, vil du unngå gebyr for uavhentede pakker. 

 

Reklamasjon 

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Art of Living Norge AS skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Art of Living Norge AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

 

Angrerett

Vi følger Angrerettloven. Det betyr at du har ubetinget angrerett innen 14 dager etter at du har mottatt produktet/produktene, så lenge det/de er uåpnet (ubrutt forsegling). Du må gi melding til oss dersom du vil benytte angreretten. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp (det vil si 14 dager etter mottak). Det stilles ikke formelle krav til meldingen, men av bevismessige årsaker bør den være skriftlig. Send en e-post om dette til: info@srisriayurveda.no

Returprodukt/produkter må sendes som vanlig brev eller pakkepost (ikke i oppkrav). Returportoen må du betale selv. Vi tilbakebetaler beløpet du har betalt for varen(e) når vi har mottatt produktet/produktene i retur.

 

Garanti 

Garanti gis i henhold til Forbrukerkjøpsloven.

 

Informasjon om informasjonskapsler

srisriayurveda.no benytter informasjonskapsler (cookies). Dette er en tekstfil som sendes fra en nettside til datamaskinen din, der den er lagret enten i minnet eller som en tekstfil. Informasjonskapsler tillater oss å kjenne deg igjen automatisk når du besøker nettstedet vårt. Nettleseren din må akseptere informasjonskapsler for at du skal kunne legge varer i handlekurven. Hvis nettleseren din er satt til å avvise informasjonskapsler fra nettsiden vår, vil du ikke vil være i stand til å fullføre handelen. Vi bruker ikke dataene til å identifisere individuelle besøkende.